بکتاشبکتاش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

بکتاش

17 ماهگی بکتاش

1392/9/24 13:04
نویسنده : مامان بکتاش
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا من در کلبه حقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرشه کبریایی خود نداری! من خدای چون تو دارم و تو چون خودی نداری!

عزیزم انقدر کارای جدید یاد گرفتی که نمیدونم از کجا شروع کنم و بنویسیم اول از فرهنگ لغات که گسترش پیدا کرده میگم:

باب اسفنجی= بائی                                بابا مجید=باباجید

بابا مهدی=بابا إتی                                 مامان جون=مامانون

لالا=یایا                                                خاله=آله

بریم=ب ییم                                          هواپیما=هواپیدا

جوجو=جی جو                                      ماشین=مائین  

جارو=جایو                                           عینک=عندک                             

کارایی که یاد گرفتی:

وقتی می خوای مارو بترسونی لباتو گرد میکنی و میگی اووووووووووووو و ماهم باید بترسیم و فرار کنیم و خودت کلی می خندی

همش میگی چش و مبل و نشون میدی یعنی من چشم میذارم شما برید قایم شید و کلی باهم بازی میکنیم

چند روز پیش با هم رفتیم خانه کودک فراز و کلی برات لگوی جدید خریدم اونارو خیلی دوست داری و سعی میکنی که بکنیشون توی هم

تا میگم بریم جارو برقی بکشیم بدو بدو میدویی و دسته جارو برقی رو میکشی و باهم میاریم و کمکم میکنی که جارو کنیم البته چه کمکی هم  همش خاموش و روشنش میکنی  درجشو بالاپایین میبری از اینکه لولشو هم بگیرم بهت کلی کیف میکنی و خودت هم میگی این کارو بکن

ی بار توی عید ساعت ١٠ شب که داشتیم از جایی بر میگشتیم آهنگ لالایی که از رادیو پخش میشد و شنیدی و خودت هم نشستی با هاش خوندن  البته زمزمه کردن منم تصمیم گرفتم آهنگ و برات از اینترنت دانلود کنمو شبا برات میذارم  حال دیگه هر وقت خوابت میاد دست منو میگیری و میگی یایایی یایایی

ی چند وقتی میشه که شبا دیگه برای شیر خوردن از خواب بیدار نمیشی و من هم از این موضوع خیلی خوشحالم پسرم دیگه داره بزرگ میشه

دیشب ی کار جدیدی یاد گرفتی بهت که میگم مامان و چقد دوست داری دستاتو تا آخر باز میکنی میگی اینقد اینم ی سری از عکسای خوشگلت توی ١٧ ماهگیت

 اینجا هم تولد تینوش جون بود که توی محوطه اش اینارو گذاشته بودن :

 این پلنگ صورتی رو خودت به بابایی گفتی اینو بده  و باباهم بهت داد و  پهنش کردی توی سالن و هی باهاش بازی کردید

 اینجا هم که لباس گارفیلد و پوشیدی و داری از درو دیوار میری بالا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بکتاش می باشد