بکتاشبکتاش، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

بکتاش

سلام بعد از یک وقفه طولانی

1392/9/24 13:00
نویسنده : مامان بکتاش
2,585 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت استسلام عزیزم خیلی وقته که برات هیچی ننوشتم آخه انقدر سرم شلوغه که وقت نمیکنم بشینم  و بنویسم

ولی به جاش میتونم بگم که خیلی مطلب برات دارم

الان حدود یک ماهی میشه که برات از شرکت پرستار گرفتم و شمارو دیگه خونه مامان اینا نمیزارم شما هم خیلی از این وضعیت راضی هستی و خوشحالی همه چیزت روی برنامه شده

اسمش مریم جونه و شمارو هم خیلی دوست داره از این که این کارو زودتر نکردم خیلی ناراحتم البته به خودم هم حق میدم چون میترسیدم ولی دیگه مجبور شدم و بابت این قضیه هم خیلی راضی ام و فکر میکنم شما هم خیلی راضی هستی و صبح زود توی سرما نمی خوای بری اینور و اونور خیلی خوشحالی

عزیزم احساس میکنم که  بعد از تولد یک سالگیت خیلی بزرگ شدی و خیلی چیزا رو درک میکنی خیلی نازتر و با نمک تر شدی و ی کارایی میکنی که آدم دوست داره بخوردت

از همه مهمتر اینه که خیلی چیزارو که بهت میگم درک میکنی و دیگه مثل قبل خیلی احتیاج به اینکه بغلت کنم و همش چشمم بهت باشه و نتونم حتی توی خونه غذا درست کنم دیگه اینجوری نیستی و داری یواش یواش مرد میشی و هر چیزی رو که میخوای خیلی خوب بهممون می فهمونی خیلی باهات راحت ترم و احساس استقلال بیشتری نسبت به قبل می کنم از لحاظ دیگه ای مریم جون هم خیلی بهم کمک میکنه و وقتی که میام خونه همه کارای مربوط به شما انجام شده و دیگه آماده خوب نیمروزی شدی و توی این زمانی که خوابی مامان بقیه کاراشو میکنه که وقتی بیدار شدی دیگه کاری نداشته باشه و با همدیگه بتونیم بازی کنیم و خوش بگذرونیم

توی این مدت خیلی کارای زیادی یاد گرفتی که نمیدونم از کجا شروع کنم و بگم

راه رفتنت که کامل کامل شده دیگه به جای راه رفتن میدویی کلمه هایی که میگی:

مامان - بابا -به به - بیا- بریم- دد- نه نه -دس نه -دایی-آدا -  

از وقتی هم که مریم جون اومده و باهات فلش کارتاتو کار میکنه بلد شدی  از بین حیوونایی که جلوت میذاریم هر کدومو که میگیم برداری و صداشو در بیاری از همه هم خوشگل تر ماهی میشی خودت هم اونو از همه بیشتر دوست داری  و تا میگیم ماهی برش میداری و بغلت میکنی و لباتو مثل ماهی میکنی و میگی مایی گربه رو هم خیلی دوست داری ٣روز پیش آوردم فلش کارتاتو گذاشتم و خودت گربرو برداشتی و با ی لهجه خیلی باحال گفتی گوبه کلی حال کردم  پرسیدم چی میگه گفتی میو میو خیلی با نمک شدی روزا سر کار خیلی دلم برات تنگ میشه و دوست دارم زودتر بیام پیشت صدای گاو و جوجه رو هم بلدی در بیاری  و هر کدومو با لهجه خودت میگی که خیلی باحالن 

دیگه از کارایی که توی این ١ ماهه یاد گرفتی اینه که سوار موتورت میشی و خیلی قشنگ رانندگی میکنی و خودتو هل میدی و میری جلو و صدای موزیکشو درمیاری و خیلی خوشت میاد

عاشق چیزای در داری مثل شیشه نوشابه و اینجور چیزا دوست داری درشونو هی برداری و بزاری و از این کار واقعا لذت میبری از کرم و شامپو و اینجور چیزا هم خیلی خوشت میاد و دیگه با گریه ازت میگیرمشون چون دوست داری بخوریشون  کارای جالبی میکنی

جدیدا بابتو خیلی دوست داری موقع هایی که نیستش هر صدایی که بیاد گوشاتو تیز میکنی میگی بابا و وقتی هم که میاد که نگو و نپرس وقتی زنگ میزنه سر از پا نمیشناسی و میدویی دم در تا برسه بالا هی میگی بابا بابا و عکس الملت اینه که توی اتاق از خوشحالی از اینور به اونور میدویی و جیغ میزنی و بعدش هم که بغلت میکنه دیگه ولش نمیکنی  و همین طوری بهش میچسبی

البته منم که میام خونه همینجوری هستی با این تفاوت که وقتی میای بغل من و محکم بغلم میکنی سریع میگی مم یعنی مم میخوای خلاصه از کارات هر چی بگم کم گفتم 

راستی دیروز برای اولین بار توی لنگت پی پی کردی البته این کارت هم باعثش مریم جونه که انقدر خوب بهت میرسه و باهات کار میکنه خودت هم هر وقت دستشویی میکنی میگی  و دست میزنی به پوشکت و دوست داری که از خودت جداش کنی عزیزم برای ما هر روز یک کار جدید داری

گاهی اوقات با خودم فکر میکنم که قبل از شما ما سرمون به چی گرم بود و چی کار میکردیم حتی تصور بدون تو بودن هم برام مشکله خیلی خیلی دوست دارم

اون اوایل همش احساس میکردم دیگه دستو پام بسته شده و حس زیاد خوبی نداشتم نمیگم دوست نداشتم ها از همه دنیا بیشتر دوست داشتم ولی الان ی جور دیگه دوست دارم  و عاشقتم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بکتاش می باشد